مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

حمله ناجوانمردانه بلژیکی‌ها به بیرانوند

  • کد خبر: ۵۲۶۶۴
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
  • ۳
حمله ناجوانمردانه بلژیکی‌ها به بیرانوند
درحالی‌که بیرانوند فقط دو بازی در دروازه تیم آنتروپ بلژیک قرار گرفته است و در بازی اول نیز عملکرد تحسین‌برانگیزی داشت، بعد از بازی دوم که به شکست تیمش منجر شد، به‌شدت زیر تیغ انتقاد‌های بلژیکی‌ها قرار گرفته است.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، علیرضا بیرانوند که در بازی اروپایی آنتروپ مقابل تاتنهام نمایش تحسین‌برانگیزی داشت، بعد از شکست تیمش مقابل کلوپ بروژ به‌شدت با انتقاد مواجه شده است. حتی سرمربی تیم آنتروپ نیز در اظهاراتی عجیب و نسنجیده اعلام کرده اعتماد به بیرانوند اشتباه بوده است.

ایوان لکو، سرمربی آنتورپ، روز گذشته بعد از شکست مقابل کلوب بروژ به‌شدت از علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ایرانی‌اش انتقاد کرده و اعتماد به این گلر را اشتباه دانست.

این درحالی است که بیرانوند برای اولین‌بار در لیگ بلژیک در درون دروازه آنتورپ قرار گرفت، ولی دو گل دریافت کرد و در گل اول هم تا حدودی مقصر بود.

لکو بعد از این بازی در مصاحبه با سایت «voetbal۲۴» بلژیک گفته بود: قرار‌دادن بیرانوند در درون دروازه اشتباه بود. این تصمیم بدی بود و ما ریسک کردیم. یک دروازه‌بان خوب (بوتز) داشتیم و به‌دنبال یک دروازه‌بان تاپ دیگر بودیم، ولی بیرانوند نشان داد خوب نیست.

این سایت بلژیکی در زیر اظهارات سرمربی آنتورپ از روز گذشته یک نظرسنجی به راه انداخته و از کاربرانش سؤال کرده بود: شما کدام یک از دروازه‌بان‌ها را ترجیح می‌دهید؟ در پایان ۷۱ درصد خواهان قرار گرفتن بوتز در چارچوب دروازه شدند و بیرانوند ۲۹ درصد رأی آورد.

با‌توجه‌به هجمه‌های عظیمی که علیه بیرانوند ایجاد شده، بعید است این دروازه‌بان بتواند روز‌های خوبی را با آنتروپ خلق کند. این وضعیت درحالی برای بیرانوند به وجود آمده که او فقط یک بار در لیگ اروپا و یک بار هم در لیگ بلژیک برای تیمش بازی کرده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
مبینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
0
0
برای چی رفتی انتروپ من هم ایلامی ام برگرد پرسپولیس
دختر لر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
0
0
ککام علی بیرو ول کو برگرد پرسپولیس ما لرل ملت غریب ومو نیسازه. فدایی
شبیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
0
0
قدر کشور خودمونو بدونید
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->